***حرف های دختر ترشیده ....***

کارت پستال عاشقانه،اس ام اس جدید و زیبا،اطلاعات عمومی و پزشکی و کلی مطالب جالب و زیبا

***حرف های دختر ترشیده ....***

کارت پستال عاشقانه،اس ام اس جدید و زیبا،اطلاعات عمومی و پزشکی و کلی مطالب جالب و زیبا

من می شنوم

صدای چک چک اشکهایت را از پشت دیوار زمان می شنوم و می شنوم که چه معصومانه در کنج سکوت شب ‌، برای ستاره ها ساز دلتنگی می زنی و من می شنوم می شنوم هیاهوی زمانه را که تو را از پریدن و پرکشیدن باز می دارد آه ، ای شکوه بی پایان ای طنین شور انگیر من می شنوم به آسمان بگو که من می شکنم ! هر آنچه تو را شکسته و می شنوم هر آنچه در سکوت تو نهفته

لذت خرید

لذت خرید اینترنتی را با ما در این وبلاگ تجربه کنید

اول کالا را تحویل بگیرید بعد پول پرداخت کنید

محصولی که شما سفارش می دهید توسط مامور پست به شما

 تحویل داده می شود

محصولات متنوع ما در بخش پیوند های وبلاگ قرار دارد

اگر هم محصول مورد نظر شما در این وبلاگ دیده نشد

روی یکی از محصولات ما کلیک کرده و وارد سایت اصلی شوید

در سایت پشتیبان هر نوع محصولی را که بخواهید

 می توانید تهیه کنید

امتحانش مجانیه

کسب در آمد

به نام خدا

 

کسب در آمد از اینتر نت

 

سیستم تبلیغات کلیکی یا فروش انواع محصولات و نرم افزار ها

 از طریق اینتر نت برای وبلاگ داران

 

به این صورت که با عضو شدن در یک سایت معتبر و قرار دادن بنر هایی که از سایت دریافت می نمایید . در وبلاگ یا وبسایت خود می توانید به راحتی درامد زایی کنید

طوری که به ازای هر کلیک که روی بنر یا متن مو رد نظر شود مبلغی به عنوان پور سانت به حساب شما می آید

یا این که محصولی از طریق وبلاگ و یا وبسایت شما به فروش برسد مبلغ قابل توجهی به حساب شما وارد می شود

به دلیل رقابتی بودن سایت ها و شبکه ها در امر تبلیغات سعی شده که بیشترین پورسانت به تبلیغ کننده داده شود که این امر موجب استقبال مدیران سایتها و وبلاگ ها قرار گرفته است.

 

شما برای کسب در آمد از این طریق نصف راه را پیموده اید.

 

حالا نصفه ی دوم راه

 

در این وبلاگ که در حال حاضر در آن قرار دارید لینکها و بنر هایی وجود دارد که شما به راحتی می توانید از طریق آنها عضو سایتهای تبلیغاتی شوید و شروع به کسب در آمد کنید

در سمت راست این وبلاگ بخش پیوند ها  لینکی هست که نوشته شده کسب در آمد از اینترنت برای وبلاگ داران رایگان رایگان می باشد بیا تو زود باش

روی لینک کلیک کنید  و وارد سایت مورد نظر شوید و عضو شده و کد های مورد نظر را دریافت نموده  شروع کنید به پول درآوردن.

روش دوم : می توانید روی بنری که سمت راست وبلاگ هست که نوشته شده انتخاب وبمستر ها هر کلیک 60 تومان یا تبلیغات با oxinads کلیک کرده و باز عضو شوید.

 

توجه!!!!! 

شما اگر کالایی را می خواهید ویادنبال آن می گردید سمت راست وبلاگ و یا پایین  وبلاگ به راحتی می توانید پیدا کنید یا کالای مورد نظر شما در وبلاگ موجود نبود می توانید در بخش نظر ها اعلام کرده تا ما در اسرع وقت کالای مورد نظر شما را به محصولات دیگر وبلاگ اضافه کنیم.

اگر مایلید ما را لینک کنید تا ما هم شما را لینک کنیم

 

 

شاید شعر و ور

شراب و شور و شیرین هم دیگر از ما رخت بربسته !

ما غلامیم در بند خدا !

نیست هستیم ما !

بوی قرمه سبزی می اید این روزها ! باز !

قرمه سبزی جانانه ! با دوغ و ماست و خیار و مربای آلبالو !!!

یه شعر زیبا اما...

دوباره صبح و همان خلق تنگ معمولی

سلام ، صبح همیشه قشنگ معمولی!



هنوز پنجره باز است و همچنان پیداست

نمایش ِ کسل ِ چند رنگ معمولی



دوباره مثل همیشه در انتظار من است

هزار و یک فقره صلح وجنگ معمولی



نفس برای خودش می رود و می آید

ومن اسیر همین بومرنگ معمولی



به دوش می کشم این هفت روز سنگین را

برای چیدن آن هفت سنگ معمولی



فرشته ای که بخواهد مرا نجات دهد

کمی هواست که با یک سرنگ معمولی...

"حسین خسروی"

مرا کم دوست داشته باش

مرا کم دوست داشته باش اما همیشه دوست داشته باش

مرا کم دوست داشته باش اما همیشه دوست داشته باش

مرا کم دوست داشته باش اما همیشه دوست داشته باش
 این وزن آواز من است
اگر مرا بسیار دوست بداری
شاید حس تو صادقانه نباشد
کمتر دوستم بدار
تا عشقت ناگهان به پایان نرسد
من به کم هم قانعم
واگر عشق تو اندک ،اما صادقانه باشد
من راضی ام
دوستی پایداراز هر چیزی بالاتر است
مرا کم دوست داشته باش اما همیشه دوست داشته با ش
این وزن آواز من است
بگو تا زمانی که زنده ای،دوستم داری!
ومن تمام عشق خود را به تو پیشکش می کنم

زندگی

زندگی سه تا پیچ داره...   

          تولد  

                     عشق  

                               مرگ   

 

                         سر پیچ دوم منتظرم باش تا پیچ سوم همراهیت کنم

مرا کم ولی ....

مرا کم دوست داشته باش اما همیشه دوست داشته باش

مرا کم دوست داشته باش اما همیشه دوست داشته باش

مرا کم دوست داشته باش اما همیشه دوست داشته باش
 این وزن آواز من است
اگر مرا بسیار دوست بداری
شاید حس تو صادقانه نباشد
کمتر دوستم بدار
تا عشقت ناگهان به پایان نرسد
من به کم هم قانعم
واگر عشق تو اندک ،اما صادقانه باشد
من راضی ام
دوستی پایداراز هر چیزی بالاتر است
مرا کم دوست داشته باش اما همیشه دوست داشته با ش
این وزن آواز من است
بگو تا زمانی که زنده ای،دوستم داری!
ومن تمام عشق خود را به تو پیشکش می کنم

زلف هایت مرا

زلفهایت...

منظره هایم را محاصره می کنند

من دست به گیسوان آه می کشم..!

تو روبروی آیینه می ایستی

من اما می شکنم...

و خود را سیلی می زنم

تا تو را به هوش آورم...!